چاپ و رایت DVD چاپ و رایت CD چاپ و رایت Bluray

سفارش چاپ و رایت برای CD , DVD , Bluray با ماشین الات بروز و بسیار پیشرفته در کوتاهترین زمان بالاترین کیفیت در تیراژ متنوع . بزرگترین ومجهزترین فروشگاه چاپ آنلاین که تمامی محصولات و خدمات چاپی را بصورت حضوری و غیر حضوری به مشتریان و مخاطبان عرضه می کند

چاپ و رایت CD و DVD

کینگ پارس امکان چاپ و رایت لوح فشرده در تعداد کم و تیراژ بالا را برای شما میسر گردانیده . تکثیر محتوا و چاپ طرح های شما روی انواع لوح فشرده با سرعت بالا در کنار کیفیت و قیمت مناسب مزیتی است که مجتمع چاپ و رایت کینگ پارس در اختیار شما قرار داده . چاپ لوح فشرده را می توان از اجزای لوازم اداری و تبلیغاتی بر شمرد کما اینکه خود به تنهایی یک محصول منحصر بفرد و حتی بعنوان هدیه تبلیغاتی ارائه داد .درج نشان موسسه شما و یا چاپ اطلاعات محتوای لوح فشرده روی آن می تواند مخاطب را به تماشای آن ترغیب نماید . تامین CD و DVD خام و انواع قاب در شاخه فروش سی دی خام و یا دی وی دی خام در فروشگاه اینترنتی کینگ پارس بصورت جامع خدمتیست که خیال شما را از هر حیث آسوده می نماید.


کینگ پارس با بیش از 20 سال سابقه نخستین و بزرگترین مرکز چاپ و تکثیر دیسک های نوری  نظیر CD / DVD / MINI CD / MINIDVD / DVD9 / Bluray

با در اختیار داشتن کادری مجرب ،دستگاه های روز اروپایی و همچنین مواد اولیه مرغوب آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی میباشد.

خدمات ما:

چاپ سی دی / چاپ دی وی دی / چاپ مینی سی دی / چاپ مینی دی وی دی / چاپ دی وی دی ناین / قفل گذاری CD , DVD

چاپ انواع پکیج وقاب و پاکت سی دی و تولید و طراحی دیجی پک

تکثیر و رایت توسط duplication

بهره گیری از چاپ دیجیتال RGB

تولیداستمپری CD و DVD اورجینال و حتی استمپر دی وی دی ناین

ماشین آلات افست و استمپری CMYK

امکان نمونه گیری پیش از چاپ

کیفیت چاپ 14000دی پی آی (بالاترین رزولوشن موجود جهت چاپ روی CD - DVD)

عوامل اختلاف قیمت چاپ سی دی در مراکز مختلف:

1- سی دی خام اولیه استفاده شده واقعا Grade A باشد. استفاده از CD های Grade B یا Grade C باعث کاهش قابل توجه قیمت می گردد.

2- از آنجا که چاپ دیجیتال سی دی باید بر روی سی دی های پرینتیبل انجام پذیرد دو نوع انتخاب وجود دارد: یکی استفاده از سی دی هایی که در کارخانه با دستگاههای اتوماتیک پرینتیبل گردیده و یا راه دوم که استفاده از سی دی هایی است که در برخی مراکز به صورت دستی با دستگاههای نیمه اتوماتیک و با مواد متفرقه پرینتیبل گردیده است،مراکزی که از سی دی های پرینتیبل دستی استفاده می نمایند  کمتر هزینه می کنند.کلیه سی دی وDVD های پرینتبل در KING Pars شرکتی و دارای کد سطح کیفی  A ++ میباشند.


3- چاپ بسته به اینکه با چه نوع دستگاهی و یا چه نوع جوهری استفاده می شود با کیفیت های متفاوت ارائه می گردد که باعث اختلاف قیمت در خروجی نهایی کار می شود.در کینگ پارس  فقط از جوهر های اورجینال  بخاطر ماندگاری بالا استفاده میگردد هچنین خروجی چاپ در این مرکز با کیفیت 14000دی پی ای بدون تلورانس رنگ ارائه میگردد.

4-برخی افراد و سایت ها از بی اطلاعی مشتریان و سفارش دهندگان سو استفاده میکنند و از دیسک های ضایعاتی و درجه3ایرانی باقیمت پایینتر به عنوان دیسک یا لوح فشرده خارجی استفاده می کنند،میزان خرابی این اجناس حدود30% میباشد.

پس توجه به این عوامل در هنگام سفارش در کنار قیمت اعلام شده بسیار مهم است.

قابل توجه مشتریان گرامی برخی ازافراد سودجو از بی اطلاعی مشتریان گرامی استفاده کرده و با دادن قیمت پایین از سی دی و DVDگرید C (ضایعات شرکت)استفاده می کنند که حدود 30درصد از این اجناس قابل اجرا نیستند.

تمامی لوح های فشرده در دپارتمان چاپ و رایت کینگ پارس ،شرکتی بوده و دارای کد سطح کیفی هستند و تمامی سفارشات گرید A پلاس دارای گارانتی سوخت میباشند. همچنین کلیه کارها دارای گارانتی چاپ هستند وکلیه چاپ CD و DVD بادستگاه صنعتی چاپ دیجیتال سی دی و با خروجی14000dpiبالاترین کیفیت چاپ انجام میپذیرد و تمامی کارهای آماده تحویل بر خلاف مراکز دیگر چاپی کاملا یکدست و بدون تلورانس ارائه میگردد.

چاپ و تکثیر CD یا DVD به روش فوری ( چاپ دیجیتال سی دی ) و رایت Duplication، بهترین راه حل برای سفارشات زیر 1000 حلقه می باشد. در این روش که معمولا کمتر از ۲۴ ساعت کاری پس از اخذ تاییدیه طراحی آماده تحویل می باشد، مشتری از سرعت بالا، قیمت مناسب و کیفیت عالی برخوردار خواهد بود. با خدمات تکثیر سی دی و DVD کینگ پارس ، شما می توانید پروژه های کوچک خود را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، با قیمت های بسیار مناسب به نحو احسن انجام دهید.


چاپ ورایت سی دی کینگ پارس مفتخر است که در راستای خدمات رسانی به مشتریان خود در چاپ و تکثیرسی دی , چاپ دی وی دی , مینی سی دی و چاپ سی دی کارتی (CD,DVD,MINICD. Business Card) با علم و تکنیکهای چاپ , پیشرفت داشته و در حال حاضر دستگاهای چاپی نوین و به روز را با خروجی 14000دی پی آی (بالاترین خروجی چاپ ) بدون تلورانس رنگ در خدمت مشتریان گرامی می گذارد.

در چاپخانه کینگ پارس خروجی رنگ جهت چاپ روی CD بصورت (R.G.B) تعریف شده و با خروجی کیفیت 14000دی پی آی مطلوبترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی سی دی , دی وی دی , مینی سی دی و سی دی کارتی و...نمایان میگردد.

چاپخانه کینگ پارس یکی از تخصصی ترین مراکز چاپ سی دی , می باشد که بصورت حرفه ای و کار آزموده فقط در چاپ سی دی و تکثیر CD, DVD , MINI Card و قاب سی دی , قاب دی وی دی و مینی سی دی فعالیت داشته وشما عزیزان می توانید با آرامش خاطر و اطمینان کامل چاپ دی وی دی ,سی دی کارهای چاپی خود را به ما سپرده تا از اطمینان شما افتخار نصیب ما گردد.

● خروجی روزانه تا 100000 عدد

● نمونه گیری رایگان قبل از چاپ

●چاپ سی دی در هر تیراژی حتی یک عدد

● بهترین کیفیت چاپ و بالاترین خروجی چاپ با رزولوشن 14000دی پی آی

● بدون نیاز به هزینه فیلم و زینک

● تکثیر به روش داپلیکیشن

کینگ پارس مرکز تخصصی چاپ فوری انواع سی دی و دی وی دی در تهران,چاپ و رایت CD , DVD – چاپ CD و چاپ DVD به روش های چاپ افست , چاپ دیجیتال , چاپ استمپری ، چاپ سیلک – رایت و تکثیر سی دی و دی وی دی و تولید استمپر ( تولید اورجینال) . انواع CD و DVD پرینتیبل به صورت عمده در این مرکز عرضه می گردد.زمان تحویل چاپ دیجیتال فوری (۱ روزه) میباشد.

Leave your comment