چاپ و رایت CD و DVD تکثیر , تبلیغات

کینگ پارس مرکز چاپ و تگثیر انواع سی دی و دی وی دی و بلوری

چاپ و رایت از صفر تا صد

و هرانچه که در مورد چاپ و رایت انواع CD , DVD باید بدانیم.

 

 

کینگ پارس یکی از  بزرگترین مراکز فوق تخصصی  چاپ و رایت انواع سی دی و دی وی دی ، انواع مینی سی دی و مینی دی وی دی ، سی دی نیم کارت در کوتاهترین زمان و بالاترین کیفیت در خدمت شما عزیزان گرامی میباشد.

 King Pars مفتخر است که در راستای خدمات رسانی به شما  در چاپ سی دی  , چاپ دی وی دی  , مینی سی دی و چاپ سی دی کارتی ( Business Card ) با علم مدرن  و تکنیکهای چاپ , پیشرفت داشته و در حال حاضر دستگاهای چاپی جدید و به روز را با خروجی 8 رنگ  در خدمت مشتریان گرامی قرار می دهد.

  کینگ پارس یکی از تخصصی ترین مراکز چاپ سی دی ,دی وی دی  می باشد که بصورت حرفه ای و کار آزموده فقط در چاپ سی دی و تکثیر CD,DVD,MINI CD,Business Card و قاب سی دی  , دی وی دی و مینی سی دی فعالیت داشته وشما عزیزان می توانید با آرامش خاطر و اطمینان کامل  چاپ دی وی دی ,سی دی کارهای چاپی خود را به  ما سپرده تا به بهترین وجه انجام وظیفه نماییم.

قبول سفارشات چاپ سی دی - چاپ دی وی دی - رایت و تکثیر - ۱ روزه - ارسال به سراسر ایران

 چه عواملی باعث اختلاف قیمت در  چاپ سی دی و یا دی وی دی در مراکز مختلف می شود؟

چاپ دیجیتال سی دی که شیوه عمومی چاپ CD در بازار ایران می باشد  در مراکز مختلف با  قیمت های متفاوتی انجام می پذیرد؛ عواملی که یک مشتری , مدیر تبلیغات یا مسئول روابط عمومی باید درنظر داشته باشد به شرح ذیل است:

١- سی دی خام اولیه استفاده شده واقعا Grade A  باشد.  استفاده از CD های Grade B یا Grade C باعث ضرر و زیان های بعدی برای شما میشود از این جهت که شما پس از طی پروسه رایت و چاپ در ظاهر کار درستی را تحویول میگیرد و کسانی که از این سی دی یا دی وی دی ها استفاده می کنند ناراضی هستند. 

٢- از آنجا که چاپ دیجیتال سی دی باید بر روی سی دی های پرینتیبل (مثلا سی دی داپلیکو) انجام پذیرد ٢ نوع انتخاب وجود دارد: یکی استفاده از سی دی هایی که در کارخانه با دستگاههای اتوماتیک پرینتیبل گردیده و یا راه دوم که استفاده از سی دی هایی است که در برخی مراکز به صورت دستی (در کارگاه های زیر زمینی) با دستگاههای نیمه اتوماتیک و با مواد متفرقه پرینتیبل گردیده است؛ مراکزی که از سی دی های پرینتیبل دستی استفاده می نمایند در حدود ١٥- ٢٠ تومان به ازائ هر حلقه  کمتر هزینه می کنند.

٣- چاپ بسته به اینکه با چه دستگاهی انجام می گردد گاه با کیفیت های متفاوت ارائه می گردد.

٤- وارنیش ( اصطلاحا مواد  UV یا ورنی)  نیز که ماده ایست بی رنگ و برای آنکه چاپ فیکس شود روی چاپ کشیده می شود و به این ترتیب چاپ ضد آب می شود، این مواد نیز کیفیت و قیمت های مختلفی دارد که گاه اندکی بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد.    

 نکته اینکه : برای مواردی که فقط عملیات چاپ انجام شود و بعدا دیتا رایت گردد یو وی زده نشود.

 

****** توجه به این عوامل در هنگام سفارش در کنار قیمت اعلام شده بسیار مهم است.

 

 سیستم چاپ دیجیتال سی دی و یا دی وی دی  به صورت جوهر افشان ( inkjet ) بوده و پس از چاپ هر نوع طرح با کیفیت ۴۸۰۰ DPI بروی CD  های Printable 

 از مزیتهای چاپ دیجیتال این است که تولید در هر تیراژ را میسر می کند.

● خروجی روزانه 4۰,۰۰۰ عدد

● نمونه گیری رایگان قبل از چاپ

● حتی در تیراژهای پایین

● بهترین کیفیت ( تمام رنگی)

● بدون نیاز به هزینه فیلم و زینک

● تکثیر به روش داپلیکیشن (رایت با داپلیکیتور)

 

چاپ سی دی      چاپ و رایت سی دی 

 

بزرگترین مرکز چاپ و تکثیر دیجیتال انواع دیسک های نوری  CD - DVD - Mini CD

 

چاپ سی دی  ,  چاپ دی وی دی  ,  چاپ CD  و  چاپ DVD  استمپری

 

کینگ پارس با سابقه درخشان افتخار دارد تا با کادری مجرب ، ماشین آلات به روز و سابقه ای درخشان شما عزیزان را در زمینه چاپ و تکثیر و مونتاژ انواع لوح فشرده  یاری نماید.

 

استفاده از بهترین جوهر های  روز دنیا برای چاپ هرچه با کیفیت تر،

 

کینگ پارس با بهره گیری از جدیدترین روشهای چاپ و تکثیر دیسک های نوری ، با دقت و سرعت بالا آماده همکاری با تمامی سازمان ها و شرکت در سراسر ایران میباشد.

 

  - عدم محدودیت در تنوع سفارش

 

  - امکان نمونه گیری پیش از چاپ

 

  - دقت چاپ  300 DPI

  چاپ 6 رنگ دیجیتال با ماشین آلات روز دنیا :

(جایکزین مناسب چاپ افست و سیلک اسکرین)

    تکثیر به روش Duplication:

(سرعت بالا به وسیله دستگاههای duplicator)

 

 چاپ کاور قاب Cover DvD insert :

چاپ دیجیتال کاورپشت قاب CD و DVD (مخصوص تعداد کم و زمان محدود)

چاپ افست کاور  پشت قاب CD و DVD (مخصوص تعداد بالا)

امکان مونتاژ بسته نرم افزاری و یا مالتی مدیا ی شما از صفر تا صد.

امکان تهیه انواع قاب سی دی و یا قاب دی وی دی با مارکهای معتبر و معروف بازار (قاب سیحون,قاب اکو,قاب سکرت,قاب جی ار ایت, قاب کریستال و ... )

 

 

تولید CD  و DVD به روش استمپر / اورجینال / پشت نقره ای

 

در روش استمپری یا اورجینال، ابتدا از فایل مستر که برای تکثیر آماده شده، یک قالب از جنس نیکل تهیه می گردد. در مرحله بعد مواد تشکیل دهنده لوح فشرده (پلی کربنات) توسط دستگاه های تمام اتوماتیک روی طلق مخصوص CD تزریق می شود. در قسمت اصلی این فرایند قالب اسمپر با ضربه ای که به لوح فشرده وارد می کند اطلاعات تکثیر را روی CD یا DVD حک می کند. سپس محصولات تولید شده وارد مرحله چاپ افست یا سیلک 5 رنگ می شوند.

 

 این روش تولید و چاپ لوح فشرده به دلیل هزینه های جانبی ( تهیه فیلم و زینک و قالب استمپر ) در تیراژهای 1000عدد به بالا مقرون به صرفه می باشد.

 

 

 مراحل تولید CD و DVD به روش استمپر

 

1 - تهیه قالب استمپر

 2 - تزریق پلی کربنات

 3 - تکثیر سریع به وسیله استمپر

 4 - متالایز

 5 - اسکن و کنترل کیفیت

 6 - تهیه فیلم و زینک

 7 - چاپ افست یا سیلک 5 رنگ

 چاپ سی دی

 

کینگ پارس

 

برترین  مرکز چاپ و رایت انواع سی دی و دی و ی دی

 

  استفاده از برچسب (Lable)

برچسب حداقل 17% وزن CD و یا دی وی دی را سنگین می کند و این افزایش وزن و عدم تقارن برچسب باعث خراب شدن CDROM دستگاه مصرف کننده می شود.

بعضا در زمان استفاده از این نوع سی دی و یا دی و دی دستگاه سی دی رام یا دی وی دی رام صدایی شبیه به زوزه شنیده می شود.

 

 چاپ سیلک اسکرین (Silk Screen)

کیفیت چاپ پائین است و ظاهر CD نازیباست. جوهر سیلک به علت روغنی بودن و تولید حرارت در زمان چرخیدن  CD در CDROM بوی بدی ایجاد کرده و و درضمن نمی تواند CD را در برابر حرارت ، رطوبت و خراش محافظت کند.

 

چاپ افست بهترین و سریعترین چاپ بر روی CD و DVD (با قابلیت انتقال کامل عکس بدون افت کیفیت) می باشد . که بر خلاف چاپ سیلک اسکرین و تامپو ازکیفیت عکس (کیفیت بسیار بالا) و برخلاف چسباندن لیبل وزن CD را اضافه نکرده و موجب خرابی CD ودرایو نمی گردد.

 

چاپ دیگر CD چاپ دیجیتال می باشد که این چاپ هم در حالت عادی ضد آب نمی باشد مگر آنکه در چاپ دیجیتال از یک لایه محافظ وارنیش (UV) استفاده گردد در نهایت کیفیت متفاوت آن در مقایسه با چاپ افست باعث شده است چاپ افست با قیمت کمی بالاتر از چاپ دیجیتال مشتریان منحصر به فرد و بسیار زیادی داشته باشد. هر چند چاپ دیجیتال جهت چاپ تیراژهای کمتر از 5000 عدد تنها جایگزین چاپ افست CD می باشد.

سرعت بسیار بالای چاپ افست (5000 عدد در ساعت) و ایجاد لایه محافظ از رنگ مخصوص روی دیتای CD از دیگر تفاوت های آن با چاپ های دیگر می باشد.

 

 

ایا چاپ بر روی DVD  بهتر از CD است ؟

 

شاید بسیاری از کاربران از DVD تنها به علت ظرفیت بالای ذخیره اطلاعات به جای CD استفاده میکنند. در صورتی که DVD مزیتها و تفاوت های بسیار زیادی با CD های معمولی دارد. در این ترفند قصد داریم به بررسی این تفاوت ها که بیشتر منشأ سخت افزاری دارد بپردازیم. شاید شما نیز با خواندن این ترفند از این پس همواره از DVD برای ذخیره اطلاعات مهم خود استفاده کنید.

  

 

DVD از CD بسیار ایمن تر است ؛ در هر دو طرف یک DVD لایه‌ای از پلی‌کربنات موجود میباشد. این لایه از لایه زیرین خود که آلومنیومی می‌باشد و به عنوان لایه منعکس کننده‌ای برای لیزر عمل می‌کند، در برابر خط خوردگیها محافظت می‌کند.

 

در CD تنها لایه زیرین دارای پلی‌کربنات می‌باشد. اما بر خلاف این مسئله روی CD که حالت چاپ شده ای را به خود می‌گیرد حساس‌تر می‌باشد. در زیر بر چسب، در بیشتر CD‌ها تنها یک لاک نازکی کشیده شده است. و در زیر آن لایه منعکس کننده قرار دارد. تنها خط‌خوردگ‍ی بسیار کوچکی مثلاً توسط یک خودکار می‌تواند باعث ضربه‌خوردن به لایه انعکاسی شود.

 

در قسمت ضربه‌خورده شده دیگر اشعه‌های لیزر منعکس نمی‌شود، لذا CD دیگر به صورت کامل و یا بخشی از آن اجرا نمی‌شود. لازم به ذکر است که بهتر است به خصوص در مورد CD‌ها همیشه برای نوشتن بر رویشان از ماژیک CD  استفاده کنید.

 

علاوه بر این از نظر حساسیت در قبال نور و گرما، CD‌ها و DVD‌هایی که شخصا بر روی‌انها چیزی ثبت می‌شود. نسبت به آن دسته که همراه در فایل از شرکت‌ها می‌آیند آسیب‌پذیرتر می‌باشند. در صفحاتی که شخصا فایلی را در آنها ثبت کرده‌اید، یک ماده ارگانی رنگی که به نور نیز بسیار حساس است. کار حمل اطلاعات را بر عهده می‌گیرد. نور مستقیم خورشید می‌تواند این ماده را خراب کند، پس بهتر است همیشه در جای تاریکی از آنها نگهداری کنید و نگذارید که تغییرات دما بر آنها اثر کنند.

 

 

لوح فشرده  بطور عمده ازچهار لایه تشکیل شده‌است. پلاستیک پلی‌کربنات با روکش نازکی از آلومینیوم با خلوص بالا (Super Purity Aluminium) با غشاء محافظت کننده‌ای از جنس لاک. سی‌دی‌های استاندارد ۱۲۰ میلیمتر دارای ظرفیت برابر ۷۴ دقیقه موسیقی و یا ۶۵۰-MB اطلاعات هستند.(در نسخه‌های جدید تر تا ۷۰۰ مگابایت).

 

سی‌دی دارای دو استاندارد برای ذخیره اطلاعات به صورت کتابچه قرمز (Red Book) برای سی‌دی صوتی و استاندارد کتابچه زرد (Yellow Book) برای سی‌دی‌رام (CD-ROM) است. اطلاعات درون CD به صورت شیارهای حلزونی شکل و مارپیچ ذخیری می‌شود(Pit)، برای بازیابی اطلاعات از زیرکانال‌هایی (subchannel‌هایی) که متناظر با بیت‌های هر دیسک است استفاده می‌شود. کانال‌های موجود در سی‌دی عبارت اند از P Q R S T U V W و متناظر با آن BIT‌های ۷ ۶ ۵ ۴ ۳ ۲ ۱ ۰ قرار دارند که در بازیابی از یک سی‌دی هد R/W را هدایت می‌کند تا به اطلاعات مورد نظر در دیسک دسترسی پیدا کند، علاوه بر آن خط و شیارهای (Track‌های) موجود در سی‌دی صوتی باعث می‌شود برای انتخاب هر شیار موسیقی هد R/W به صورت دستیابی مستقیم و بدون طی کردن کل دیسک به شیار مربوطه دست پیدا کند.

 

   

 چاپ سی دی|چاپ روی سی دی|چاپ دی وی دی|چاپ مینی سی دی|چاپ لیبل سی دی|چاپ روی این نوع رایت و تکثیر به صورت سخت افزاری است که از طریق دستگاه Duplicator  صورت می پذیرد. این نوع روش رایت مناسب تکثیر در تیراژ کم ( زیر هزار عدد ) و تنوع زیاد می باشد و به صورت دستی ( manually) در دستگاه های داپلیکیتور ۱به ۱۱ انجام می پذیرد از مزایای آن سرعت عمل بالا در تیراژهای کم در مقایسه با رایت استمپری می باشد

 

:چاپ دیجیتال سی دی

 

سریعترین و بهترین روش چاپ بر روی سی دی و دی وی دی و مینی سی دی و مینی دی وی دی و بلوری با قابلیت انتقال کامل عکس بدون افت کیفیت  میباشد که بر خلاف چاپ سیلک اسکرین از کیفیت عکس بالا و بر خلاف لیبل وزن سی دی را اضافه نکرده و موجب خرابی درایو نمی گردد

 

 -  چرا چاپ دیجیتال را انتخاب می کنیم؟

 

استفاده از برچسب (lable) : برچسب حداقل17% وزن CD  را سنگین می کند و این افزایش وزن  و عدم تقارن برچسب

 

باعث خراب شدن DVD ROM دستگاه مصرف کننده می شود .

 

چاپ سیلک اسکرین:  (silk screen)

 

کیفیت چاپ پایین است و ظاهر cdنازیباست جوهر سیلک به علت روغنی بودن موقع خواندن CD در CD ROM  بوی بد

 

ایجاد کرده و در ضمن نمی تواند CD  را در برابر حرارت رطوبت و خراش محافظت کند.

   

 کینگ پارس  توانسته است با دستگاه های  مدرن و پیشرفته با اختلاف کیفیت  کمتر از 1 درصد و روزانه بیش از 20هزار حلقه دیسک نوری را به صورت دیجیتال به بازار عرضه کند

 

 

 بهترین راه برای سفارشات زیر 1000 حلقه  چاپ سی دی به روش دیجیتال  می باشد.

 

در این روش شما میتوانید چاپ سی دی وچاپ دی وی دی خود را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و با قیمت بسیار مناسب به نحو احسن انجام دهید

 

کینگ پارس یکی ازز یهترین مراکز تخصصی چاپ سی دی ، چاپ دی وی دی  و چاپ مینی سی دی و سی دی کارتی  Business Card می باشد و با در اختیار داشتن کادری مجرب و کارآزموده و با استفاده از تکنولوژی و دانش روز چاپ بر روی انواع لوح فشرده (سی دی ،دی وی دی و مینی سی دی) آماده انجام سفارشات شما سروران و بزرگواران از تعداد 50 تا یک میلیون عدد(CD,DVD,MiniCD,Business Card,) می باشد.

 

 

چاپ روی سی دی / چاپ لیبل سی دی / چاپ روی دی وی دی / چاپ مینی سی دی / چاپ روی دی وی دی

چاپ سی دی       چاپ دی وی دی      چاپ مینی سی دی    چاپ سی دی استمپری    چاپ CD

  

چاپ روی سی دی

 

   چاپ لیبل سی دی    چاپ روی دی وی دی    چاپ و رایت سی دی

 

چاپ سی دی.چاپ دی وی دی.چاپ مینی سی دی.چاپ کاور سی دی.قاب سی دی.قاب دی وی دی

 

چاپ سی دی - .چاپ دی وی دی - چاپ مینی سی دی - چاپ لیبل سی دی- چاپ روی سی دی - چاپ روی دی وی دی- چاپ و رایت سی دی- چاپ لیبل سی دی- چاپ مینی سی دی- قاب سی دی- قاب دی وی دی

  

در این مرکز چاپ دیجیتال لوح فشرده، سعی شده از بهترین و با کیفیت ترین برندهای دستگاه چاپ روی سی دی وچاپ روی دی وی دی به همراه مرغوبترین مواد اولیه استفاده شود، زیرا رضایت مشتری را اولین و اساسی ترین هدف خود قرار داده ایم.

  

چاپ دیجیتال روی CD و DVD چیست؟

 

چاپ سی دی و چاپ دی وی دی بصورت دیجیتال یکی از روش های نوین چاپ روی انواع لوح فشرده می باشد که بوسیله یا جوهرافشان کار می کنند انجام می شود.

 

 

مزیت های چاپ CD و چاپ DVD به روش دیجیتال

 

  • عدم محدودیت در تعداد چاپ ( حتی 1 عدد )

 

  • عدم نیاز به تهیه فیلم و زینک

 

  • دریافت نمونه چاپ و تایید آن قبل از انجام تیراژ

 

  • استفاده از ترکیب رنگ بیشتر ( 8 رنگ )

 

  • آماده شدن و تحویل محصول چاپ شده در کمترین زمان ممکن ( حتی یکروز )

  

 

جنس خام مصرفی تعیین کننده نهایی قیمت ما در این نوع تکثیر استCD و DVD  های مصرفی ما ایرانی و خارجی درجه یک می باشند . سی دی های خارجی از نظر کیفیت رایت وچاپ در اولویت قرار داشته و در برخی موارد بهتر ازتولید استمپری میباشد.

نمونه سی دی های ایرانی پرینتیبل : سی دی پرینتیبل داپلیکو ,سی دی پرینتیبل وای مکس , سی دی پرینتیبل ویستک می باشد و نمونه سی دی های پرینتیبل خارجی : سی دی پرینتیبل پرینکو است.

نمونه دی وی دی پرینتیبل : دی وی دی پرینتیبل پرینکو دی وی دی پرینتیبل VEVO , دی وی دی پرینتیبل گلد

 

  

تکثیر دیجیتال یا داپلیکیتور : مرسوم ترین روش تکثیر در کشورمان تکثیر دیجیتالی یا دابلیکیتوری است. مزیت این روش در مقایسه با تکثیر استمپری سرعت عمل بالا و تنوع و تحویل سفارش به روز است . این  نوع روش تکثیر مناسب- تکثیر در تیراژ کم ( زیر یک هزار عدد ) می باشد به صورت سنتی (manually ) در دستگاه های داپلیکیتور انجام میپذیرد سی دی یا دی وی دی مورد استفاده پرینتیبل کف سفید و کف نقره ای ( سیلور ) که هر کدام به تفکیک ایرانی و خارجی هستند که پس از رایت با دستگاه تمام اتوماتیک روی سی دی یا دی وی دی طرح مورد نظر مشتری چاپ می شود این نوع چاپ به صورت Inkjet  بوده

 

 چاپ دیجیتالی 8 رنگ نیمه صنعتی :

 

یکی دیگر از روشهای چاپ بر روی سطح CD/DVD/MINI CD چاپ دیجیتالی می باشد که با سیستم چاپ و ترکیب رنگ ( RGB ) و با کیفیت چاپ

4600 در 9600 DPI قابلیت چاپ مستقیم بر روی سطحCD/DVD/MINI CD پرینتیبل (قابلیت چاپ شدن)

را دارد و از نظر کیفیت تشابه بسیار زیادی به چاپ

افست دارد . در این روش طرح چاپی مستقیما و بدون نیاز به تهیه پلیت از کامپیوتر به پرینترهای مخصوص

چاپ CD/DVD/MINI CD منتقل شده و پرینتر به صورت 8رنگ شروع به چاپ می نماید . این نوع از

چاپ جهت تیراژهای زیر 5000 عدد و کمتر مورد استفاده قرار میگیرد. از مزیتهای این نوع از چاپ میتوان

از عدم نیاز به پلیت و چاپ با تیراژهای کمتر از 5000 عدد اشاره نمود .چاپ دیجیتال به صورت

 رنگ با زمینه سفید با کیفیت بالاقابل عرضه می باشد. .

 

مشخصات فایلهای ارسالی جهت چاپ دیجیتالی CD/DVD/MINI CD :

 

یک مربع به ابعاد 12 در 12 سانتیمتر در محیط برنامه فتوشاپ با فرمت JPEG و مد (RJB) بدون

هیچ برشی در دایره وسط CD/DVD . ابعاد دایره بیرونی جهت چاپ دیجیتال 118 میلیمتر و دایره داخلی

در اندازه دایره (HUB) وسط 22 میلیمتر . و جهت MINI CD یک مربع 80 در 80 در محیط برنامه فتوشاپ با فرمت JPEG و مد (RJB) با دایره بیرونی 80 میلیمتر و دایره داخلی 22 میلیمتر می باشد .

 

چاپ افست چها ر رنگ صنعتی : OFFSET PRINTING CD / DVD

در این روش طرح مورد نظر به چهار رنگ اصلی چاپ(C- M- Y- K) تفکیک شده و به صورت آینه ای

(NEGATIVE) بر روی سطح پلیت ( صفحه مسطح و نازک آلومینیومی) ظاهر میگردد . سپس پلیتها

بر روی نوردهای دستگاه چاپ افست نصب می شوند و هر پلیت نشان دهنده هر کدام از چهار رنگ اصلی

می باشند سپس هر پلیت تصویر خود را بر روی غلطک گردان (نورد) منتقل کرده و نوردها نیز طرح مورد

نظر را بر روی سطح CD/DVD نونیم (بدون چاپ) به صورت صحیح (POSETIVE) چاپ می نماید

در مرحله بعد CD/DVD های منقوش به چهار رنگ اصلی که ماهیت آنها از رنگهای خانواده U.V

می باشند توسط نوارهای نقاله ای از زیر خشک کن های لامپ U.V عبور کرده و در کمترین زمان ممکن

حدودا 2 ثانیه در اثر تشعشع نور لامپ U.V خشک شده و باعث فیکس شدن طرح چاپی بر روی سطح

CD/DVD می شوند.خروجی دستگاه چاپ افست 5000عدد چاپ در ساعت با بالاترین کیفیت می باشد چاپ افست CD/DVD را میتوان در دو حالت بیس نقره ای یعنی چاپ مستقیم4 رنگ بدون زمینه بر روی سطح CD/DVD و حالت بیس سفید یعنی چاپ مستقیم4 رنگ بر روی زمینه سفید که به چاپ 5 رنگ نیز معروف است تقسیم کرد .

 

 

تکثیر صنعتی(DUPLICATION) سی دی – دی وی دی و مینی سی دی :

در این روش CD – R و DVD 5 – R و MINI CD – R به صورت چاپدار یا نونیم توسط دستگاههای

داپلیکیتور با استفاده از مستر تکثیر با کیفیت بالا به روش CD به CD و DVD به DVD از روی مستر به

خام منتقل میشود . در این روش سرعت تکثیر جهت آیتمهای مختلف متغییر است

 

.

 

با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه خواهشمندیم جهت اطلاع از قیمت نهایی و به روز با ما تماس بگیرید.

 

هدف ما : کیفیت بالای خدمات + سرعت بالای تحویل خدمات + قیمت مناسب

شماره تلفن فروشگاه 88227866  (10 خط) از ساعت 9 صبح لغایت 9 شب پاسخگوی شما عزیزان می باشیم.

نکته مهم در براورد هزینه های چاپ این است که قیمت تمام شده کالا ارتباط مستقیم و تنگاتنگی به عواملی چون کیفیت سی دی و یا دی وی دی قابل چاپ و زمان تحویل کالا دارد لذا خواهشمندیم حتما و حتما برای براور د قیمت نهایی تلفنی مشاوره رایگان بگیرید.

همواره کنار شما هستیم و از این بودن به خود می بالیم

 

 

 

 

چاپ سی دی|چاپ دی وی دی|چاپ مینی سی دی|چاپ دی وی دی|چاپ روی سی دی|چاپ لیبل سی دی

 

چاپ سی دی -چاپ دی وی دی-چاپ لیبل سی دی-چاپ مینی سی دی-چاپ لیبل سی دی-چاپ روی دی وی دی-چاپ لیبل سی دی-چاپ و رایت  سی دی-چاپ لیبل سی دی-چاپ لیبل سی دی-چاپ روی دی وی دی|چاپ سی دی|چاپ دی وی دی|چاپ لیبل سی دی|چاپ ارجینال سی دی|استمپر سی دی|دی وی دی پرینتبل|چاپ روی سی دی|چاپ مینی دی وی دی|سی دی کارتی|چاپ سی دی کارتیچاپ دی وی دی-چاپ لیبل سی دی-چاپ مینی سی دی-چاپ لیبل سی دی-چاپ روی دی وی دی-چاپ لیبل سی دی-چاپ و رایت  سی دی-چاپ لیبل سی دی-چاپ لیبل سی دی-چاپ روی دی وی دی|چاپ سی دی|چاپ دی وی دی|چاپ لیبل سی دی|چاپ ارجینال سی دی|استمپر سی دی|دی وی دی پرینتبل|چاپ روی سی دی|چاپ مینی دی وی دی|سی دی کارتی|چاپ سی دی کارتی|فروش سی دی|فروش دی وی دی|فرروش انواع سی دی|قاب سی دی|مرکز پخش انواع قاب سی دی|چاپ سی دی|چاپ لیبل سی دی|چاپ سی دی|cd|dvd|chap cd|چاپ مینی سی دی|چاپ لیبل سی دی

 

چاپ سی دی،چاپ فوری سی دی،چاپ مینی سی دی،چاپ لیبل سی دی،چاپ دی وی دی،چاپ و رایت سی دی،چاپ مینی سی دی،چاپ لیبل دی وی دی|چاپ سی دی|چاپ لیبل سی دی|چاپ ارجینال سی دی|چاپ دی وی دی|چاپ روی سی دی|تکثیر سی دی|چاپ و رایت دی وی دی|چاپ سی دی|چاپ مینی سی دی|چاپ روی سی دی|چاپ فوری سی دی|چاپ و رایت سی دی|قاب سی دی|قاب دی وی دی|چاپ روی مینی دی وی دی|چاپ پاکت سی دی|چاپ کاور سی دی|چاپ و رایت سی دی|چاپ دی وی دی|چاپ روی سی دی|تکثیر سی دی|چاپ و رایت دی وی دی|چاپ سی دی|چاپ مینی سی دی|چاپ روی سی دی|چاپ فوری سی دی|چاپ و رایت سی دی|قاب سی دی|قاب دی وی دی|چاپ روی مینی دی وی دی|چاپ پاکت سی دی|چاپ کاور سی دی|چاپ و رایت سی دی|سی دی

 

چاپ دی وی دی ناین|چاپ دی وی دی بلوری|چاپ و رایت

Comments

Created On 1395-03-04 Posted By کاربر 1 Comment Link
عالی و مفید بود
Showing 1 - 1 of 1 item

Leave your comment