اخذ اقامت شنگن از جمهوری کرواسی

اخذ اقامت از کشور جمهوری اسلواکی 

اخذ اقامت شنگن از جمهوری اسلواكى

درباره اسلواکی: اسلوواکی کشوری در اروپای مرکزی است. پایتخت آن براتیسالوا است. این کشور از غرب با جمهوری چک و اتریش، از شمال با لهستان، از شرق با اوکراین و از جنوب با مجارستان هم مرز است.

- شهرت این کشور کوچک دراروپای مرکزی با جمعیت پنج میلیون نفری به مراكزتفریحی آن است. با توجه به تعداد بسیارى از تماشائیترین چشم اندازها دراروپا، شهرها و شهرکهای تاریخی، قصرهای افسانهای و خانههای اربابی، کوههای بزرگ، دشتها و رودخانه ها، غارهای زیبا، پاتوقهای چشمههای آب معدنی با فرصتهای تفریحی فوق العاده و مردم خوش برخورد وروشنفکر، مسافرت به اسلواکی برای هرذوق وسلیقهای مناسب است.

- اسلواکی از زمان به وجود آمدن بعنوان یکی از ایاالت جانشین جمهوری چکسلواکی محسوب شد. اسلواکی دارای دموکراسی پارلمانی به همراه قوه مقننه )مجلس(، قوه مجریه )رئیس جمهور و دولت( و قوه قضائیه )دادگاه مطابق قانون اساسی( می باشد.

- اسلواکی از ماه می سال ٢٠٠۴ یکی از اعضای اتحادیه اروپا است.

- اسلواکی کامال تابع بازار اروپا است. این محیط حقوقی و تجاری مطابق با استاندارد های اتحادیه اروپا ساخته شده است.

- اسلواکی، اصلاحات ساختاری بزرگی انجام داد که به این کشور کمک نمود تا فاصله اش را درمقایسه با کشورهای پیشرفته عضو اتحادیه اروپا کاهش دهد. تولید ناخالص داخلی اسلواکی درحال رشد است، و در سال ٢٠٠۷، رشد واقعی تولید ناخالص داخلی ۵ درصد بود.

- اصلاحات امور مالیاتی و تغییرات اقتصادی همراه با نیروی انسانی ارزان و ماهر اسلواکی را به بهشت سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

پیشنهاد ما براى شما:

ثبت شركت واخذ اقامت ومجوزكاردراسلواكى بنام شما. ما بصورت ۱٠٠ درصد قانونی و با کمک وکالی با تجربه، ثبت شرکت تجاری شما را بصورت با مسئولیت محدود انجام مى دهیم. شما مالک یک شرکت اروپایی خواهید شد، و اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت میباشد، اما برخالف بقیه شرکتها، پس از آنکه متقاضی کارت اقامت ۱ ساله اتحادیه اروپا را دریافت نمود اقدام به ثبت شرکت مینماییم؛

مزایای اخذ اقامت اروپا اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری و انتخاب یکی از دفاتر طرف قرارداد ما برای کسب این اقامت، مزایای بسیاری خواهد داشت که برخی از آنها به شرح زیر میباشد:

- امکان سفر بدون اخذ ویزا به کلیه کشورهای اروپایی عضو پیمان شنگن

- نبود هیچ گونه محدودیت سنی

- بهره مندی از مزایای تحصیلات رایگان در سراسر اروپا

- استفاده از کلیه امکانات رفاهی و درمانی اتحادیه اروپا

- فراهم شدن امکان اخذ پاسپورت کشور مذکور در عرض چند سال

- فراهم شدن امکان افتتاح حساب در بانکهای سراسر دنیا

- فراهم آمدن امکان اجاره یا خرید امالک در کشورهای مختلف اروپایی

- اخذ اجازه دریافت وام با بهره پایین و اقساط طوالنی مدت ٢٠ تا ٢۵ ساله در صورت خرید ملک

- بهره مندی از فضای دفتری شامل تلفن، فکس و آدرس اختصاصی

- امکان مدیریت حساب بانکی خود از طریقه اینترنت در سراسر دنیا

- در این خدمات هیچگونه واسطه ای وجود ندارد و شرکت اسلواک ما بهمراه شرکای بومی و وکالی حرفه ای، کلیه امور را در اسلواکی مستقیما به انجام می رساند. به همین دلیل نیاز به مدارک خاصی ندارید و ما سریعترین خدمات را با بهترین قیمت ارائه میدهیم؛

- اخذ ویزای آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و انگلستان ازسفارتهای آنها دراسلواکی؛

- با ما و برای اولین بار، شیوه ای جدید با نتیجه ۱٠٠ % موفق و تضمین شده در سیستم اخذ اقامت اروپا را تجربه کنید؛

- دیگرنیازی به روش های تکراری، با مراحل اجرایی طوالنی ندارید؛

- همسر و فرزندانتان نیز اقامت اتحادیه اروپا را کسب نموده واز کلیه امتیازات بهره مند می شوند؛

- اگر مایل باشید، کلیه مراحل شرکت داری و امورمالی شرکت شما را ما انجام، و تمدید اقامت شما تضمین خواهد بود؛

مراحل انجام كار

۱- ابتدا و قبل از هرحرکتی داشتن و یا نداشتن ویزای شنگن باید مشخص گردد، چون ما به حضورشما در اسلواکی و در دوایر دولتی نیاز داریم، و اگر دارای ویزای شنگن باشید و بتوانید به اسلواکی بیایید، در این حالت کلیه امور با سرعت بسیار انجام خواهد گرفت )اگرویزای شنگن ندارید، ما آن را درسریع ترین زمان و با هماهنگی در ایران برایتان فراهم خواهیم نمود.

٢- شما بایستی مدارک زیر را تهیه نموده و در ٢ مرحله به ما برسانید: الف( مدارک الزم که درمرحله اول باید تهیه و ارسال گردند:

- اسکن پاسپورت )صفحه اول(، و دقت کنید که محل امضای دارنده گذرنامه را امضا کرده باشید.

- تکمیل و ارسال فرم مشخصات افراد فامیل )ما برایتان فرم خالی را با ایمیل می فرستیم تا پر کنید(. - انتخاب و ارسال

٣ نام با ایمیل، برای شرکتی که بعدا دراسلواک به ثبت خواهد رسید.

- اسکن و ایمیل عکس )به سایز پاسپورت(.

- موضوع فعالیت شرکت را ایمیل کنید )اگر ایده خاصی ندارید، ما برایتان هماهنگ می کنیم(. ب( مدارکی که باید تهیه، واسکن آنها را برایمان ایمیل کنید واصل آنها را با خود بیاورید تا تحویل اداره پلیس خارجی اسلواک گردند:

- گواهی عدم سوء پیشینه: ابتدا ترجمه رسمی بزبان انگلیسی شود، و سپس به تایید وزارت امورخارجه برسد. پس از آن به سفارت اسلواکی در تهران ببرید ومهرتایید سفارت را روی آن بگیرید. پس ازتکمیل کل صفحات را اسکن نموده وبه ما ایمیل کنید، واصل را با خود بیاورید.

- یک نامه از بانک خود و بزبان انگلیسی، که نشان می دهد شما موجودی بیشتر از ٥,٠٠٠ یورو )معادل ریالی( درآن دارید )می توانید مبلغ را پس از دریافت نامه برداشت کنید(. پس از تهیه نامه را اسکن نموده و به ما ایمیل کنید، و اصل را با خود به اسلواک بیاورید.

- یک نامه از بانک متفاوت و بزبان انگلیسی، که نشان می دهد شما موجودی بیشتر از ٢٠,٠٠٠ یورو )معادل ریالی( در آن دارید )شما می توانید مبلغ را پس از دریافت نامه برداشت کنید(. سپس نامه را اسکن نموده و به ما ایمیل کنید، و اصل را به اسلواک بیاورید.

- اصل پاسپورت - دو قطعه عکس )با سایز پاسپورتی(.

٣- ما برایتان یک آدرس ثبت شده تهیه مینماییم، که این آدرس هم برای ثبت شرکت و هم دیرتر برای اخذ اقامت استفاده خواهد شد.

۴- پس از سپری نمودن مراحل فوق و برای انجام امور اخذ اقامت، شما نیاز به حضور در کشور اسلواکی دارید. در این مرحله اگر شما دارای ویزای شنگن از هر یک از کشورهای شنگن هستید، دیگر نیاز به درخواست مجدد نداشته و میتوانید به اسلواکی سفر نمایید. در غیر اینصورت باید از یکی از کشورهای شنگن در تهران درخواست ویزای کوتاه مدت شنگن نمایید، که ما شما را در این مورد پشتیبانی و راهنمایی خواهیم نمود.

۵- شما تاریخ پرواز خود به اسلواکی )که معموال از طریق پرواز وین به اتریش انجام می پذیرد( را به ما اعالم نموده و مدت زمان اقامت در اینجا را ذکر می پلیس خارجی ٔ فرمایید، تا مقدمات حضور دراداره و سایر دفاتر دولتی برایتان هماهنگ شوند.

۶- در زمان ورود ما شما را در فرودگاه پذیرا خواهیم بود وامکانات اولیه رفاهی و اسکان شما را فراهم خواهیم نمود )هزینه یک شب اسکان دریکی از هتل های ٤ ستاره دراتریش بعهده ما می باشد(.

۷- در مرحله بعد ما شما را به یک دفترخانه در اسلواکی برده و کلیه مدرک را ثبت و تائید نموده و سپس به اداره پلیس خارجی مراجعه، و درخواست مجوز کار واقامت شما درآنجا ثبت خواهد شد. ما و وکیل بومی در کلیه مراحل همراه شما خواهیم بود و کار ترجمه و کلیه راهنمایی ها را بصورت کامال حرفهای برایتان انجام میدهیم.

٨- در طی ۱۵٠ تا ۱٢٠ روز، کارت اقامت شما حاضر خواهد شد، و اگر شما در اسلواکی بودید، میتوانید آن را خودتان دریافت نمائید، و اگر نتوانستید حضور داشته باشید، وکیل آن را دریافت و برایتان ارسال می نماییم.

٩- طی ٢ هفته پس از دریافت کارت اقامت متقاضی بایستی دراسلواکی حاضر شود تا مراحل تست درآزمایشگاه ها را تکمیل نموده )طی فقط یک روز( و از ٢ شرکت بیمه گواهی ها و نتایج را دریافت نماییم. سپس وکیل گواهی ها را به پلیس خارجی تحویل داده و فایل شما از نظر دولت کامل شده تلقی خواهد شد.

۱٠- پس ازتهیه کلیه مدارک و کارت اقامت شما، شرکت شما به ثبت خواهد رسید، و وکیل بایستی اصل مدارک ثبت شرکت را طی ٢ ماه به پلیس خارجی تحویل دهد

۱۱- اگردرابتدا نمی خواهید فعالیت کسب خود را شروع کنید و یا هنوز برنامه ای برای استارت تجارت در اسلواکی ندارید و حسابدار یا دفترداری نمی خواهید بگیرید، با کمک ما تهیه دفاتر مالی، حسابداری، وضعیت مالیات وسایر امور دفتری توسط متخصصان آشنا به سیستم .مالی واداری کشوراسلواکی انجام میپذیرد

توجه: اگر پس از دریافت اقامت نیاز به خدمات و پشتیبانی ما در اروپا نیاز داشته باشید، با کمال میل شما را پشتیبانی نموده و زمان را برایتان به حداقل خواهیم رساند.

تمدید اقامت:

پس از سپری شدن مدت اعتبار اقامت اول، ما باید برای تمدید اقدام نماییم، و شما بایستی موارد زیر را مجدد تکمیل، پرداخت و ثبت نمایید: - اداره مالیات: حسابداران و مشاوران مالی ما دفاتر ثبت مالیات را برای شرکت شما تنظیم نموده تا یک بیالن با سود نرمال و قابل قبول، پس از کسر مالیات نشان دهند؛

اگر شما نخواهید فعالیت تجاری واقعی داشته باشید و شرکت شما فعال نباشد، وکیل و حسابدار ما کلیه مدارک قانونی را تهیه نمود، و حدود مالیات برای تمدید اقامت در پایان سال اول، حدود ٣،٥٠٠ یورو می باشد.

برای قسمت اول خدمات ۱۵٠ تا ۱٢٠ روز کاری جهت اخذ کارت اقامت اروپا نیاز است، که از تاریخ ورود شما به : مدت زمان الزم اسلواکی و انگشت نگاری در اداره پلیس خارجی آغاز می شود

Leave your comment